Sklep

Skorzystaj z bezpłatnej wysyłki do Paczkomatu lub za pośrednictwem kuriera InPost. 
Promocja dotyczy zakupów powyżej 199 zł z opcją przedpłaty oraz wysyłek realizowanych na terenie Polski.

Zamówiony towar staramy się wysłać w ciągu:
– 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie (w przypadku przedpłaty),
– 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w sklepie (w przypadku pobrania).

Przesyłki dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD,
firmy kurierskiej InPost (w tym do paczkomatów InPost) oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Do wartości zamówienia doliczane są odpowiednie koszty wysyłki:
– przedpłata (przelew na konto, PayU) – kurier InPost – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 13 zł,
– przedpłata (przelew na konto, PayU) – paczkomat InPost – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 15 zł,
– przedpłata (przelew na konto, PayU) – kurier DPD – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 15 zł,
– przedpłata (przelew na konto, PayU) – Poczta Polska – króliczki Alilo, klocki – 20 zł,
– przedpłata (przelew na konto, PayU) – Poczta Polska – torby, akcesoria – 15 zł,
– pobranie (płatność przy odbiorze) – kurier InPost – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 15 zł,
– pobranie (płatność przy odbiorze) – paczkomat InPost – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 20 zł,
– pobranie (płatność przy odbiorze) – kurier DPD – króliczki Alilo, klocki, torby, akcesoria – 20 zł,
– pobranie (płatność przy odbiorze) – Poczta Polska – króliczki Alilo, klocki – 25 zł,
– pobranie (płatność przy odbiorze) – Poczta Polska – torby, akcesoria – 20 zł.

Przesyłki za granicę dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (kraje UE, 2-4 dni robocze), Olza (opcja ekonomiczna, 5-10 dni roboczych) lub Poczty Polskiej (Norwegia). Cennik wysyłek zagranicznych wyświetli się w koszyku po wybraniu w formularzu zamówienia kraju docelowego.
 
UWAGA!
Sklep alilo.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki ze sklepu wysyłamy e-mail do Klienta, w którym podajemy szczegóły wysyłki. Nie mamy wpływu na opóźnienia w dostarczaniu przesyłek.