Kup Alilo

Poniżej znajdziesz listę spraw, które najczęściej pojawiają się w pytaniach od Użytkowników Alilo. Bardzo rzadko zdarza się, że Króliczek ma „gorszy dzień”, bo na przykład poleciał na spotkanie z dywanem. I na to mamy rozwiązania!

 

Czy mogę wgrać do króliczka inne piosenki lub bajki?

Oczywiście – na wszystkie modele poza R1. Alilo odtwarza pliki w formacie mp3 i .WAV. Możesz skopiować je z komputera na dołączoną kartę SD korzystając albo z kabla USB, albo czytnika kart. Zajrzyj do instrukcji po więcej informacji.

 

Czy mogę sprawić, aby pliki odtwarzały się w innej kolejności?

Tak. Pliki odtwarzane są w takiej kolejności, w jakiej były skopiowane na kartę SD. Jeśli chcesz, aby były odtwarzane w innej – skopiuj je na kartę w takiej kolejności, jaka Ci odpowiada.

 

Mój Alilo nie chce się włączyć!

Upewnij się, czy jest w pełni naładowany. Podłącz króliczka do komputera i sprawdź, czy nie ma na karcie plików w nieobsługiwanych formatach.

 

Króliczek nie gra pomimo, że jest włączony?

Wyreguluj głośność (ogonek). Sprawdź, czy nie ma na karcie plików w nieobsługiwanych formatach. Upewnij się, że na karcie SD są 3 katalogi nazwane odpowiednio „MUSIC”, „STORY” i „CUSTOM”.

 

Alilo nie chce się ładować?

Upewnij się, że jest wyłączony. Sprawdź port USB i zobacz, czy nie ma żadnych widocznych uszkodzeń.

 

Nie mogę skopiować moich plików na kartę SD?

Upewnij się, że karta Micro SD jest sformatowana w systemie plików „FAT32” i odpowiednio zainstalowana w zabawce. W razie potrzeby wyjmij i włóż kartę ponownie – może po prostu się lekko wysunęła.

 

Alilo nie odtwarza nagranego przez dyktafon materiału?

Podłącz urządzenie do komputera i sprawdź, czy istnieją pliki w folderze „VOICE”.
Sprawdź, czy pliki w folderze „VOICE” są w obsługiwanym formacie (.WAV).

 

Jeżeli nie znalazłeś/-aś tu odpowiedzi na Twoje pytania, zapraszamy do kontaktu! Napisz do nas na pomoc@alilo.pl. Na pewno pomożemy!