20 marca 2020
Wasze zamówienia wysyłane są bez zakłóceń – zapraszamy!
W związku z sytuacją związaną z koronawirusem, pragniemy Wam przekazać kilka ważnych informacji na temat naszej pracy i realizacji Waszych zamówień w sklepie internetowym Alilo. ???
? Nasz Dział Wysyłek pracuje bez zakłóceń – cały czas zapewniamy bieżącą realizację zamówień. Zostały wprowadzone dodatkowe procedury związane z bezpieczeństwem i higieną pracy.
? Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje zdalnie i jest do Waszej dyspozycji (www.alilo.pl/kontakt).
? Aby ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa wyłączyliśmy w naszym sklepie do odwołania wysyłki za pobraniem za pośrednictwem kurierów InPost, DPD oraz Poczty Polskiej. Płatność za pobraniem jest możliwa tylko w Paczkomacie. [edit: Płatności za pobraniem są już aktywne w naszym sklepie internetowym.]
? Zapraszamy do składania zamówień po przedpłacie PayU lub na konto bankowe.
? Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami firm przewozowych (InPost, DPD, Poczta Polska), którzy wprowadzają rozwiązania mające na celu bezpieczne doręczanie przesyłek.
Zapraszamy na ? www.alilo.pl/sklep ?!